יום ראשון, 27 בינואר 2013

בתי מלון מומלצים וזולים ב-אכינג (פרייזינג), בוואריה, גרמניה

אכינג (פרייזינג), בוואריה, גרמניה

אכינג (פרייזינג)

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות באכינג עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Golden Tulip Olymp Hotel

Wielandstrasse 3, אכינג, גרמניה

המלון המודרני Golden Tulip Olymp Hotel ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע בריכה פנימית, סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם. המלון מציע ספא יום וחדרים גדולים עם מטבחון, מרפסת ומיני בר.

Golden Tulip Olymp Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, מעלית וחדר/י ישיבות. אם הינכם רוצים לשמור על כושר בזמן חופשתכם, תוכלו לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. לנוחיות האורחים, הGolden Tulip Olymp Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בחדרים הנוחים ומרווחים של Golden Tulip Olymp Hotel תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים נעימים ומכילים מקרר, מגהץ וטלפון ובנוסף הם ממוזגים. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Golden Tulip Olymp Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין אל החדר. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

נמל התעופה מינכן נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה. הAmerican Contemporary Art Gallery, BMW Welt וMOC Munchen נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, סאונה, מסלולי הליכה, מתקני כושר, סאונה, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מחשב, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Flair Hotel Huberwirt

Untere Hauptstrasse 1, אכינג, גרמניה

המלון מעוצב בסגנון אירופאי ונמצא במרכז אכינג מציע שרותים רבים, כמו למשל מעלית ומגרש כדורגל.

בחדרים המרווחים של Flair Hotel Huberwirt תיהנו מכבלים / לוויין, טלוויזיה ומקרר. בכולם תמצאו מאוורר תקרה.

הבר של Flair Hotel Huberwirt מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

מקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון. Deutsches Museum Flugwerft Schleissheim נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, מרכז כנסים, שרותי אירועים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hockmayr

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב אכינג.

במלון יש אחסון מזוודות, חדר/י ישיבות ומעלית. השרותים כוללים בין השאר טראסה וחניה מקורה. להנאתכם, המלון מאפשר גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל החדרים המודרניים של Hockmayr מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. ובנוסף טלפון ומיני בר.

נמל התעופה מינכן ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. הנסיעה אל Deutsches Museum Flugwerft Schleissheim לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה

שירותים

כספת

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Dolce Munich Unterschleissheim

Andreas Danzer Weg 1, אונטרשלייסהיים, גרמניה

במרחק של כ-10 דקות הליכה למרכז העיר תמצאו את Dolce Munich Unterschleissheim עם חדרים מודרנים ובנוסף טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט אל- חוטי חינם ומכונת קפה.

הינכם מוזמנים להתאמן במרכז הכושר המשוכלל או ליהנות ממשחק טניס במגרשי טניס של המלון. אורחי המלון מוזמנים לבקר במרכז בריאות וספא עם מבחר טיפולי פנים וגוף. לנוחיות האורחים, הDolce Munich Unterschleissheim נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרנים של Dolce Munich Unterschleissheim מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת ופינת קפה ותה. החדרים גדולים ומכילים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מגהץ וטלפון ובנוסף הם ממוזגים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בDolce Munich Unterschleissheim יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך למלון. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע אל רוב היעדים התיירותיים שבאזור ברגל. Deutsches Museum Flugwerft Schleissheim נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, רחבת באולינג, מתקני כושר, סאונה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, טיפולי גוף, טיפולי פנים, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 162 ביקורות אורחים
מצאנו 9 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 10 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 10 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
9 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
8 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 6 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהמיטות היו נוחות
מתוך 4 ביקורות על המקלחת, 4 אמרו שהיא הייתה נקייה

Ampervilla Hotel

Gewerbering 1, פארהנזהאוזן, גרמניה

המלון מציע חדרים מרווחים חסינים לרעש עם אינטרנט אל-חוטי בחינם ובנוסף חדר/י ישיבות, מרכז עסקים ומעלית. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, סלון יופי ומגרשי טניס. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפארהנזהאוזן ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל החדרים הנעימים של Ampervilla Hotel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין ומרפסת. החדרים מכילים חדר אמבטיה פרטי, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וכספת ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים.

הבר של Ampervilla Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה מינכן ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. חנויות, מסעדות ומוקדי תרבות נמצאים במרחק קצר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, טרקלין, מסאז', סולריום, סלון יופי

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, ציוד אודיו/וידאו, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Krone Neufahrn bei Freising

Echinger Strasse 23, נויפארן ביי פרייזינג, גרמניה

המלון יושב לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בנויפארן ביי פרייזינג.

Hotel Krone Neufahrn bei Freising מציע חניה מקורה, חדר/י ישיבות ומעלית. בHotel Krone Neufahrn bei Freising ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. ובנוסף המלון מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט.

כל החדרים הגדולים של Hotel Krone Neufahrn bei Freising מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. חדרי האמבטיה מציעים מקלחת. לבחירתכם חדרים עם חדר אמבטיה פרטי או עם חדר אמבטיה ציבורי מחוץ לחדר.

הבר של Hotel Krone Neufahrn bei Freising מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט גרמני ויווני. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

נמל התעופה מינכן ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. MOC Munchen וBMW Welt ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מHotel Krone Neufahrn bei Freising.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים, בית קפה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


City Partner Hotel Alarun

Weihenstephaner Strasse 2, אונטרשלייסהיים, גרמניה

את City Partner Hotel Alarun תמצאו במרחק של כ-20 דקות ממרכז העיר עם חדרים ברמת 4 כוכבים ובנוסף סאונה טורקית וסאונה.

City Partner Hotel Alarun מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', מעלית וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו כספת, חדרי דיונים ושירותי כביסה. לנוחיות האורחים, הCity Partner Hotel Alarun נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הנוחים בCity Partner Hotel Alarun מכילים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. הם מציעים מיני בר וטלפון.

הבר של City Partner Hotel Alarun מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו ליהנות מארוחה במסעדת המלון או לנצל את שרות החדרים בשעות הפעילות המוגדרות שלו. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים באזור למלון.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק המלצות על מסעדות ולעזור לארגן את שהייתכם באונטרשלייסהיים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון

פעילויות

סאונה, אמבטיית אדים

שירותים

קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 25 ביקורות אורחים
מתוך 9 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 7 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 4 חשבו שהמחיר היה הוגן
6 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 5 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שבבר היה מבחר מועט ואווירה לא טובה
מתוך 6 ביקורות על המיקום של המלון, 5 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Hotel Coro

Heideweg 1, גארכינג ביי מינכן, גרמניה

במרכז העיר, Hotel Coro מציע גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של גארכינג ביי מינכן. בHotel Coro תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

Hotel Coro מציע שירות הזמנת כרטיסים ומגרש כדורגל. המלון שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של אורחיו.

כל החדרים המודרניים של Hotel Coro מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. הם מציעים מיני בר וטלפון. חדרי האמבטיה של המלון מכילים מייבש שיער ומקלחת.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

המלון ממוקם באופן אידיאלי קרוב למתחם הקניות של גארכינג ביי מינכן. MOC Munchen וPrater Island ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHotel Coro.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מגרש כדורגל

שירותים

כספת, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Victor's Residenz Hotel Munchen Unterschleissheim

Keplerstrasse 14, אונטרשלייסהיים, גרמניה

בדירות נופש Victor's Residenz Hotel Munchen Unterschleissheim תמצאו סאונה, בריכת שחייה, ומעלית. ממוקמות במרכז העיר, דירות הנופש הסולידיות מאפשרות גישה קלה לבידור, לחנויות ולאטרקציות.

Victor's Residenz Hotel Munchen Unterschleissheim מציע קונסיירז', מרכז עסקים הפועל 24 שעות וחדר/י ישיבות. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי דירות הנופש, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. הצוות בעמדת הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות בדירות נופש.

כל אחת מ הדירות המוארות של Victor's Residenz Hotel Munchen Unterschleissheim מרוהטות בקפידה ותמצאו בהן גם טלוויזיה, כספת ומטבחון. בין השאר, תמצאו בדירות מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בדירות.

הבר של Victor's Residenz Hotel Munchen Unterschleissheim מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים לדירות נופש עם אוטו. בדירות נופש צוות דובר מגוון שפות אשר יוודא שחופשתכם הינה מהנה ונעימה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, מגרשי טניס, סאונה, גינה, מתקני כושר

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, משק בית, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 117 ביקורות אורחים
מתוך 12 ביקורות על מיקום המלון, 7 אמרו שהוא במיקום נוח ואילו 5 לא הסכימו עם זה
9 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 8 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
7 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 5 לא היו צריכים לשלם עבורו
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהחדרים היו קטנים מדי
מתוך 6 ביקורות על הצוות, 5 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
4 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 4 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים

Star Inn Hotel Muenchen Nord

Rathausplatz 8, אונטרשלייסהיים, גרמניה

המלון המודרני Star Inn Hotel Muenchen Nord נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומציע חדר כושר, מועדון כושר וסאונה.

מתקני המלון כוללים אחסון מזוודות, טראסה ומעלית. המלון ידידותי לחיות הבית של אורחיו.

החדרים הנוחים בStar Inn Hotel Muenchen Nord מכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, מיני בר וכבלים / לוויין.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בשכנות למלון. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי בוקר.

מיקום המלון מצויין עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מעלית, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח

Hotel-Gasthof Maisberger

Bahnhofstraße 54, נויפארן ביי פרייזינג, גרמניה

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז נויפארן ביי פרייזינג ומציע סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel-Gasthof Maisberger מציע טראסה, מגרש משחקים ומעלית. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHotel-Gasthof Maisberger מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הנוחים בHotel-Gasthof Maisberger מכילים כספת, טלוויזיה ומיני בר. כל חדר מצוייד בטלפון, מגהץ ומקרר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שנמצאים בסמוך למלון.

מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

סאונה, גינה, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Maria's Inn

Neufahrner Strasse 5-9, גארכינג ביי מינכן, גרמניה

המלון המקסים ממוקם לנוחותכם במרכז גארכינג ביי מינכן ומציע סאונה ובריכה מחוממת. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בגארכינג ביי מינכן.

Maria's Inn מציע מגרש כדורגל ואחסון מזוודות. להנאתכם, המלון מאפשר גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Maria's Inn מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, טלוויזיה וכספת.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. הנסיעה אל Golfclub Munchen Eichenried, Deutsches Museum Flugwerft Schleissheim והיריד החדש במינכן ו-ICM לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, סאונה, בריכה מקורה

שירותים

כספת, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Brauerei Gasthaus Lohhof

הפונדק ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב אונטרשלייסהיים ומחיריו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית.

החדרים הנוחים בBrauerei Gasthaus Lohhof מכילים טלוויזיה.

מסעדת הפונדק מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות לפונדק.

נמל התעופה מינכן ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Deutsches Museum Flugwerft Schleissheim ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

מסעדה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Hotel Jagerhof Garching bei Munchen

Schleißheimerstrasse 83, גארכינג ביי מינכן, גרמניה

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז גארכינג ביי מינכן ומחיריו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה נפלאה וחסכונית.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Jagerhof Garching bei Munchen מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים כוללים טלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

באזור הסובב את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. אורחי ההמלון נהנים מחניה בחינם.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

מגרש משחקים

שירותים

כספת, שירות השכמה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים


View Larger Map

hotels-seeker.com , אכינג בתי מלון, אכינג, מלונות באכינג, אכינג דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון באכינג, אכינג - ביקורות אורחים , אכינג - תמונות של בתי מלון

אכינג (פרייזינג): http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Eching_Freising_1.htm
בוואריה, גרמניה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Germany.htm


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה