יום חמישי, 31 בינואר 2013

מלונות בישוב אנצינג, בוואריה, גרמניה | בתי המלון המומלצים

אנצינג, בוואריה, גרמניה

אנצינג

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין מלונות באנצינג עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Rater Park Hotel Kirchheim bei Munchen

Raterstrasse 9, אשהיים, גרמניה

את Rater Park Hotel Kirchheim bei Munchen תמצאו במרחק של כ-20 דקות ממרכז העיר עם חדרים ברמת 4 כוכבים ובנוסף מסלול גולף, סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Rater Park Hotel Kirchheim bei Munchen מציע מעלית, סאונה וחדר/י ישיבות. בRater Park Hotel Kirchheim bei Munchen פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בקירכהיים ביי מינכן ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Rater Park Hotel Kirchheim bei Munchen מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מכיל בין השאר מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , חדר אמבטיה פרטי ומיני בר. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

בRater Park Hotel Kirchheim bei Munchen יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות למלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את היריד החדש במינכן ו-ICM וRiem Arcaden. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק המלצות על מסעדות ולעזור באירגון שהייתכם בקירכהיים ביי מינכן.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, בית קפה, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, גינה, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, מתקני כושר, סאונה, אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, מרכז כנסים, משק בית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, חנויות, מחשב, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אולם נשפים, ציוד אודיו/וידאו, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, השכרת טלפונים ניידים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 49 ביקורות אורחים
14 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 14 מצאו אותו מסייע ומנומס
מצאנו 8 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים
מתוך 9 ביקורות על המיקום של המלון, 7 אמרו שהוא במיקום נוח
7 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
3 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 3 ימליצו עליה

BEST WESTERN Hotel Erb

Posthalterring 1, פארסדורף, גרמניה

ממוקם בפארסדורף, המלון מציע חדרים נוחים עם ריהוט עכשווי ונוחות מירבית. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר ואטרשטטן.

המלון מציע חדרים נוחים חסינים לרעש עם אינטרנט אל-חוטי בחינם ובנוסף סאונה, מסלול גולף ומעלית. מלבד קונסיירז', מרכז עסקים וסאונה, המלון מציע גם מועדון כושר ומגרשי טניס. מתקני הפנאי של BEST WESTERN Hotel Erb כוללים רכיבת סוסים, שייט בסירה ודיג.

בחדרים הנעימים של BEST WESTERN Hotel Erb תיהנו מטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מיני בר, מגהץ ופינת קפה ותה. חדרי האמבטיה של המלון מצויידים במייבש שיער ומקלחת.

בבר של BEST WESTERN Hotel Erb תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנה מסעדה המגישה תפריט בווארי ובין-לאומי. מידי יום מוגש בופה לארחות בוקר.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את היריד החדש במינכן ו-ICM, American Contemporary Art Gallery וRiem Arcaden. הצוות דובר מגוון שפות ויכול לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם בואטרשטטן.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, מגרשי טניס, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, גינה, שייט בסירה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, רחבת באולינג, מתקני כושר, ג'קוזי, סאונה, אמבטיית אדים, ספר/מכון יופי, רופא תורן

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, מרכז כנסים, שרותי אירועים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 98 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 7 מצאו אותו מסייע ומנומס
5 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 5 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 2 חשבו שהמחיר היה הוגן
2 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 2 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
3 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 3 ימליצו עליה

Dependance Erb Hotel München Parsdorf

Feldkirchner Strasse 2, פארסדורף, גרמניה

ממוקם בפארסדורף, המלון מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר ואטרשטטן.

הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מרגיעים בינהם סאונה וסאונה טורקית. הגיש לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים ולהתעדכן גם במהלך החופשה. הינכם מוזמנים לנצל את רחבת הבאולינג ומסלול הגולף בשעות הפנאי.

כל החדרים המודרניים של Dependance Erb Hotel München Parsdorf מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

נמל התעופה מינכן ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Riem Arcaden, המוזיאון הלאומי הבווארי וAmerican Contemporary Art Gallery נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, מסלול גולף, סאונה, אופניים, מגרש משחקים, רחבת באולינג, מתקני כושר, אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, שרותי אירועים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Königer Landsham

Erdinger Strasse 8, לאנדסהאם, גרמניה

המלון ממוקם בלאנדסהאם, הוא נבנה בשנת 1900 ולאחרונה עבר שיפוץ כולל על מנת להעניק לאורחיו את מירב הנוחות בזמן שהייתם. בHotel Königer Landsham תיהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Hotel Königer Landsham מציע סאונה, מרכז בריאות וספא וסלון יופי. במלון תמצאו ספר, שירות הזמנת כרטיסים ומספרה. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפלינינג ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

בחדרים המרווחים של Hotel Königer Landsham תמצאו טלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף חדר אמבטיה פרטי, טלפון ומיני בר. במקלחת המשותפת תמצאו מייבש שיער ומקלחת.

בHotel Königer Landsham יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בכל בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. שרות החדרים פועל בשעות קבועות.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Golfclub Munchen Eichenried, Riem Arcaden והיריד החדש במינכן ו-ICM. הצוות דובר מגוון שפות ויכול לספק מידע מקומי ולעזור באירגון שהייתכם בפלינינג.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סיוע רפואי זמין, סאונה, טיולים מודרכים, טרקלין, סלון יופי

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספת, שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Hotel Georgenhof Markt Schwaben

Bahnhofstraße 39, מארקט שוואבן, גרמניה

המלון יושב באופן אידיאלי בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לחופשתכם במארקט שוואבן.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. בנוסף תמצאו אחסון מזוודות, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם במארקט שוואבן ולספק מידע מקיף על האזור.

בחדרים המרווחים של Hotel Georgenhof Markt Schwaben תיהנו מכספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מכילים מיני בר, טלפון וחדר אמבטיה פרטי. חדרי האמבטיה של המלון מצויידים במייבש שיער ומקלחת.

המסעדה של Hotel Georgenhof Markt Schwaben מציעה תפריט ים תיכוני ואיטלקי משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. מידי בוקר מוגש בופה לארוחת בוקר בחדר האוכל של המלון. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

נמל התעופה מינכן ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. הRiem Arcaden והיריד החדש במינכן ו-ICM נמצאים במרחק של 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Landgasthof Forchhammer

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלולי הליכה

שירותים

שירות השכמה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-9:00

צ'ק אאוט

לפני 13:00


Hotel Gutsgasthof Stangl Anzing

Münchener Strasse 1, ואטרשטטן, גרמניה

Hotel Gutsgasthof Stangl Anzing מציע מרכז עסקים, מעלית וקונסיירז'. במלון יש חדרי דיונים, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי בייביסיטר. הצוות המקצועי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בואטרשטטן ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

בחדרים המרווחים של Hotel Gutsgasthof Stangl Anzing תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. תמצאו בהם טלפון, מיני בר ומגהץ. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בבר של Hotel Gutsgasthof Stangl Anzing תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. את ארוחת הבוקר אפשר להזמין אל החדר. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה מינכן ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. הנסיעה אל היריד החדש במינכן ו-ICM לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופניים, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, מרכז כנסים, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 9 ביקורות אורחים
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

Gastehaus am Turm

Gschmeidmachergasse 2-4, מארקט שוואבן, גרמניה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז מארקט שוואבן.

החדרים הנוחים בGastehaus am Turm מכילים כבלים / לוויין וטלוויזיה. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מגישה אלחוטית ולהישאר מעודכנים במהלך שהייתכם.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. המרחק של נמל התעופה מינכן מן המלון הינו 40 דקות ברכב.

כללי

פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים

שירותים

מרכז כנסים, צוות דובר מגוון שפות, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Herian

Posthalterring 7, פארסדורף, גרמניה

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז פארסדורף.

Hotel Herian מציע מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם ושירותי כביסה. בHotel Herian פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאו כספת, טלוויזיה ומיני בר. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מקלחת ומייבש שיער. כל חדר מכיל מקרר וטלפון.

הבר של Hotel Herian מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Riem Arcaden והיריד החדש במינכן ו-ICM. המרחק מנמל התעופה מינכן הוא רק 50 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, שירותים פרטיים, בית קפה

פעילויות

מגרש משחקים

שירותים

מעלית, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel am Markt Forum

Marktplatz 22, מארקט שוואבן, גרמניה

המלון המואר נמצא לנוחותכם במרכז מארקט שוואבן ומציע בית קפה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel am Markt Forum מציע חדר/י ישיבות, חניה מקורה ומעלית. בתוך שטח המלון יש גם כספומט.

החדרים השקטים בHotel am Markt Forum מכילים טלוויזיה וכבלים / לוויין. חדרי האמבטיה מכילים מקלחת.

הבר של Hotel am Markt Forum מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. חנויות, ברים ובידור נמצאים במרחק קצר מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה

פעילויות

סולריום

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספומט

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gasthof Stocker

Kirchheimer Strasse 8, לאנדסהאם, גרמניה

המלון המדורג 3 כוכבים יושב בלב לאנדסהאם.

מתקני המלון כוללים מגרש משחקים, מעלית וחדר/י ישיבות. לנוחיות האורחים, הGasthof Stocker נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

בחדרים המרווחים של Gasthof Stocker תיהנו מטלוויזיה וכבלים / לוויין.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Golfclub Munchen Eichenried, Riem Arcaden והיריד החדש במינכן ו-ICM. המרחק של נמל התעופה מינכן מן המלון הינו 40 דקות באוטו.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Landhotel Anderschitz

המלון יושב באופן מושלם בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בנויפארן.

החדרים הנוחים בLandhotel Anderschitz מכילים טלוויזיה, טלפון וחדר אמבטיה פרטי.

מתוך מבחר האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את היריד החדש במינכן ו-ICM, American Contemporary Art Gallery וRiem Arcaden. המרחק של נמל התעופה מינכן מן המלון הינו 30 דקות נסיעה.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Poinger Hof

Gruber Strasse 40, פוינג, גרמניה

המלון האטרקטיבי Hotel Poinger Hof נמצא באופן אידיאלי במרכז הכפר ומציע חדר כושר, אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה.

במלון תמצאו מעלית, חדר/י ישיבות וסאונה. השרותים כוללים בין השאר מועדון כושר, שירותי כביסה ומגרש משחקים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בפוינג ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים הנוחים בHotel Poinger Hof כוללים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. הם כוללים חדר אמבטיה פרטי, מגהץ ומיני בר. האורחים יהנו מחלוקי רחצה, מקלחת ומראת איפור מוארת בחדרי האמבטיה.

המסעדה של Hotel Poinger Hof מגישה תפריט גרמני ובווארי משובח ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. מזנון בופה עשיר מוגש מידי יום ומספק לכם התחלה מפנקת ליום חדש. האווירה בבר של המלון הינה מושלמת לשתיית כוסית לאחר יום עמוס.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Riem Arcaden, American Contemporary Art Gallery והיריד החדש במינכן ו-ICM. אורחי המלון ימצאו הרבה חנויות ומסעדות במרחק הליכה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, סאונה, גינה, אופניים, מועדון לילה, הטלת חצים, מגרש משחקים, מתקני כושר, סאונה, אמבטיית אדים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, כספומט, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Raeter Dependance

Raterstrasse 9 Munich, אשהיים, גרמניה

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז קירכהיים ביי מינכן ומציע חדרים נוחים, סאונה, מסלול גולף ומועדון כושר.

Raeter Dependance מציע סאונה, מעלית וחדר/י ישיבות. בRaeter Dependance פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הצוות בעמדת הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה רגועה. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום האידיאלי לשבת וליהנות ממבחר המשקאות האיכותי באווירה מרגיעה. המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום, ממנה תוכלו ליהנות באולם ארוחת הבוקר או בפרטיות שבחדרכם.

נמל התעופה מינכן נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה ברכב. היריד החדש במינכן ו-ICM, American Contemporary Art Gallery וRiem Arcaden נמצאים במרחק 20 דרות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, מסלול גולף, סאונה, גינה, אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספומט, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 157 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 4 ביקורות על נקיון החדרים, 4 אמרו שהם היו מצוחצחים
4 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 2 ביקורות על האינטרנט , 2 אמרו שהם היו צריכים לשלם עבורו

Hotel Pension Eberl

Landshuter Strasse 8, פלינינג, גרמניה

המלון נמצא באופן מושלם בלב העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לשהייתכם בפלינינג.

Hotel Pension Eberl מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי בייביסיטר, סלון יופי וסאונה. השרותים כוללים בין השאר אחסון מזוודות, שירותי כביסה וחניה מקורה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בפלינינג ולספק מידע מקיף על האזור.

כל החדרים המודרניים של Hotel Pension Eberl מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, נגן די וי די וטלוויזיה. כל חדר מציע בין השאר נגן תקליטורים, מיטות זוגיות וטלפון. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

נמל התעופה מינכן ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Riem Arcaden וGolfclub Munchen Eichenried ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, כסאות ילדים, פאב

פעילויות

סאונה, סולריום

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי כביסה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

hotels-seeker.com , אנצינג בתי מלון, אנצינג, מלונות באנצינג, אנצינג דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון באנצינג, אנצינג - ביקורות אורחים , אנצינג - תמונות של בתי מלון

אנצינג: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Anzing_1.htm?label=picnic
בוואריה, גרמניה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Germany.htm?label=picnic


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה