יום חמישי, 13 ביוני 2013

מערכת הזמנה ישירה, עם הנחה למקומות לינה מומלצים ב-קרווינקל, תוריניגיה, גרמניה

קרווינקל, תוריניגיה, גרמניה

קרווינקל

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 19 מלונות בקרווינקל עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Hotel Falkenhorst Crawinkel

Friedrichsanfang 43, קרווינקל, גרמניה

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז קרווינקל ומציע סאונה, מרכז בריאות וספא ואינטרנט אל- חוטי חינם.

Hotel Falkenhorst Crawinkel מציע שירותי בייביסיטר, מועדון כושר וכספת. בנוסף, המלון מציע לוקרים לציוד סקי, מגרש משחקים ושירות הזמנת כרטיסים. מתקני הפנאי של Hotel Falkenhorst Crawinkel כוללים טניס שולחן ופעילויות שלג.

החדרים הנוחים בHotel Falkenhorst Crawinkel מכילים חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין ומגהץ.

הבר של Hotel Falkenhorst Crawinkel מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תיהנו מתפריט גרמני. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים לקבל אותה בחדר.

נמל התעופה ארפורט ממוקם במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. Burg Liebenstein, Thuringer Wintersport Museum וRennsteiggarten Oberhof נמצאים במרחק של 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, אופניים, ביליארד, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, ספא ומכון בריאות, משחקי וידאו

שירותים

שירותי בייביסיטר, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Appart-Hotel Chalet Sonnenhang

Crawinkler Straße 22, אוברהוף, גרמניה

המלון נמצא בליבה של אוברהוף, ובמרחק הליכה קצר אל Thuringer Wintersport Museum. הוא נמצא במרחק עשר דקות הליכה אל Rennsteiggarten Oberhof.

המלון מציע אינטרנט אלחוטי בחינם וחניה חופשית ללא תשלום. במלון יש כספת, מעלית וסאונה. מתקנים נוספים שתמצאו במקום כוללים שטח פיקניק וברביקיו, גינה ולוקרים לציוד סקי.

בחדרים הנוחים של Appart-Hotel Chalet Sonnenhang תיהנו מכבלים / לוויין, מייבש שיער ומטבחון. בכולם תמצאו מכונת קפה, טלפון ומקרר. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המיועדים לאירוח משפחות.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Zella-Mehlis וFahrzeugmuseum Suhl. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Thuringer Wintersportzentrum Oberhof וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Hans-Renner-Schanze.

כללי

חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, אזור/שולחנות פיקניק, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, גינה, מגרש משחקים, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, כספת, שירות השכמה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים

Oberhof 810 M

Crawinkler Strabe 19, אוברהוף, גרמניה

המקום ממוקם בלב אוברהוף, ובמרחק הליכה קצר אל Rennsteiggarten Oberhof וThuringer Wintersport Museum.

Oberhof 810 M מציע מכון יופי, מכבסה ואחסון מזוודות. בין השאר תמצאו במקום לוקרים לציוד סקי, שירות הזמנת כרטיסים וגינה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם באוברהוף ולספק מידע מקיף על האזור.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Oberhof 810 M מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מטבחון, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר אמבטיה פרטי. בחדרים תמצאו מקרר, מיקרוגל ואזור ישיבה בחדר. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

מיקום המקום אידיאלי עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. Fahrzeugmuseum Suhl וZella-Mehlis נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמקום.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, מטבחון, מיקרוגל, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

ספא /מכון יופי, גינה, אופניים, מסלולי הליכה, מסאז'

שירותים

צוות דובר מגוון שפות, כספומט, שירותי כביסה, שירות הזמנת כרטיסים, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 14 ביקורות אורחים

Berghotel Oberhof

Theo-Neubauer-Strasse 20, אוברהוף, גרמניה

המלון המרווח מדורג 4 כוכבים ונמצא במרכז אוברהוף, רק 5 דקות הליכה אל Rennsteiggarten Oberhof וThuringer Wintersport Museum. המלון מציע ספא יום וחדרים גדולים עם אזור ישיבה ונעלי בית.

אורחי המלון יכולים להירגע בסאונה או לקבוע תור למסז'. אנשי המלון הפתוחים והחמים, זמינים 24 שעות ביממה. שרותים נוספים כוללים גם מעלית, מכון יופי, כספת , ועל מנת שתוכלו להישאר מעודכנים יש גם שרות של אינטרנט אל חוטי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Berghotel Oberhof מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מייבש שיער ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. תמצאו בהם מקרר וטלפון. חדר האמבטיה כולל מקלחת ומראת איפור מוארת.

המלון נהנה ממיקום אידיאלי עם עם מגוון רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. Fahrzeugmuseum Suhl וZella-Mehlis ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מBerghotel Oberhof.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, אופניים, רחבת באולינג, מסלולי הליכה, מסאז', ספא ומכון בריאות, טיפולי גוף, טיפולי פנים, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שירותי בייביסיטר, צוות דובר מגוון שפות, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 36 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על החדרים, 2 היו חיוביות
2 אורחים ציינו בביקורתם את צוות המלון, 2 אמרו שהוא היה מסייע וקשוב
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה

Aktiv Pension

המקום יושב במרכז של אוברהוף ורק הליכה קצרה אל Thuringer Wintersport Museum וThuringer Wintersportzentrum Oberhof.

Aktiv Pension מציע שטח פיקניק וברביקיו, בית ספר לסקי ולוקרים לציוד סקי. בנוסף יש גינה.

החדרים הנוחים בAktiv Pension מכילים חדר אמבטיה פרטי.

המקום נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Rennsteiggarten Oberhof. באזור בו ממוקם המקום תמצאו מבחר פעילויות ויעדים תיירותיים, בין השאר Hans-Renner-Schanze במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, גינה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

חנויות, מכונת צילום , שרותי פקס, חנויות במלון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Haus Saarland

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז אוברהוף, רק הליכה קצרה אל Rennsteiggarten Oberhof וThuringer Wintersport Museum. הוא ממוקם במרחק עשר דקות הליכה אל Thuringer Wintersportzentrum Oberhof.

המלון מציע אינטרנט אלחוטי בחינם וחניה חופשית ללא תשלום. בנוסף תמצאו סאונה ומועדון כושר.

בHotel Haus Saarland תמצאו 14 חדרים גדולים ומוארים. כל חדר מצוייד בחדר אמבטיה פרטי, ארונות וכבלים / לוויין. מספר חדרים הינם מרווחים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת בוקר ומציעה תפריט עדכני ואיכותי. בשכנות למלון תמצאו מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Fahrzeugmuseum Suhl, Hans-Renner-Schanze וZella-Mehlis. המרחק מנמל התעופה ארפורט הוא רק 50 דקות ברכב.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, סאונה, אופניים, מסלולי הליכה, ספא ומכון בריאות

שירותים

שרותי אירועים, חדרי דיונים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Treff Hotel Panorama Oberhof

המיקום המרכזי של המלון יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של אוברהוף כמו למשל Rennsteiggarten Oberhof וThuringer Wintersport Museum אשר נמצאים במרחק הליכה קצר. לרשותכם יעמדו מועדון הכושר ובריכה פנימית.

Treff Hotel Panorama Oberhof מציע ג'קוזי, בית ספר לסקי ומעלית. בנוסף תמצאו מגרשי טניס, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. אורחי Treff Hotel Panorama Oberhof יכולים להנות ממסאז' מפנק או להשכיר אופניים ולצאת לטיול בסביבה.

כל החדרים המודרניים של Treff Hotel Panorama Oberhof מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון, כבלים / לוויין ומייבש שיער. כמה מן החדרים הינם מרווחים במיוחד והם עוצבו לאירוח משפחות.

בבר של Treff Hotel Panorama Oberhof תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

מתוך מבחר אתרי התיירות הפופולריים אשר ליד המלון תמצאו גם את Hans-Renner-Schanze וZella-Mehlis. בין האפשרויות לבילוי שעות הפנאי בסביבה הקרובה תמצאו רכיבת סוסים וטרקים.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, ביליארד, הטלת חצים, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, רחבת באולינג, כדורעף, מסלולי הליכה, כדורגל וכדורעף חופים, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה, משחקי וידאו, מוזיקה חיה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, צוות דובר מגוון שפות, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, חנויות במלון, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 68 ביקורות אורחים

Aparthotel Oberhof

Eckardtskopf 1-3, אוברהוף, גרמניה

המיקום המרכזי של Aparthotel Oberhof יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של אוברהוף כמו למשל Thuringer Wintersportzentrum Oberhof וRennsteiggarten Oberhof אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בAparthotel Oberhof תיהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Aparthotel Oberhof מציע סאונה, בית ספר לסקי וכספת. כמו כן תמצאו במלון דירות לוקרים לציוד סקי וספריה. מתקני הפנאי של Aparthotel Oberhof כוללים טניס שולחן ופעילויות שלג.

בדירות המרווחות של Aparthotel Oberhof תמצאו פינת קפה ותה, מטבחון וכבלים / לוויין. הדירות מכילות מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקרר ומייבש שיער. בנוסף יש מגוון דירות מרווחות המעוצבות לשהייה של משפחות.

מלון הדירות נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים פופולריים במרחק הליכה קצר. הAparthotel Oberhof נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Thuringer Wintersport Museum.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדרים משפחתיים, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

סאונה, אופניים, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

כספת, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 38 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על המיקום של המלון, 2 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים ציינו בביקורתם את האוכל, 2 לא אהבו אותו

Sporthotel Oberhof

Am Harzwald 1, אוברהוף, גרמניה

Sporthotel Oberhof מציע כספת, קפיטריה ומכבסה. מתקני הפנאי של Sporthotel Oberhof כוללים פעילויות שלג וטניס שולחן.

בSporthotel Oberhof תמצאו 71 חדרים מודרניים ושקטים.

בSporthotel Oberhof יש מסעדה ובר גדול. בסמוך למלון תמצאו מבחר רחב של מקומות בילוי.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Zella-Mehlis וFahrzeugmuseum Suhl. הצוות הידידותי בעמדת ההזמנות יכול להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם באוברהוף.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אופני הרים, אופניים, ביליארד, הטלת חצים, רחבת באולינג, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים

Waldhotel Berghof

Langenburgstraße 18-19, לואיזנטל, גרמניה

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז לואיזנטל ומציע חדרים אלגנטיים, בריכת פלאנג', סאונה ובריכה פנימית.

Waldhotel Berghof מציע קבלה הפועלת 24 שעות, כספת ומעלית. בנוסף תמצאו מועדון כושר, לוקרים לציוד סקי ומרכז בריאות וספא. אורחי Waldhotel Berghof מוזמנים להנות ממסאז' מקצועי או להשכיר אופניים ולצאת לטיול באזור.

כל אחד מהחדרים המפוארים של Waldhotel Berghof מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מייבש שיער וטלפון.

במסעדה של Waldhotel Berghof תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט הבין-לאומי ומקומי. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Rennsteiggarten Oberhof, Thuringer Wintersportzentrum Oberhof וThuringer Wintersport Museum. המלון מציע חניה חינם ובנוסף אפשר להזמין שרותי הסעות בחינם.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, סאונה, גינה, אופניים, ביליארד, מסלולי הליכה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, חדרי אירועים, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel am Gisselgrund Frankenhain

Ohrdrufer Straße 9, פרנקנהיין, גרמניה

המלון מעוצב בסגנון מסורתי ונמצא במרכז פרנקנהיין מציע מגוון של שרותים, בינהם גינה, סאונה ואינטרנט אל- חוטי חינם.

בחדרים הנוחים של Hotel am Gisselgrund Frankenhain תיהנו מכבלים / לוויין, מיני בר ומייבש שיער. החדרים מאובזרים בפינת אוכל בחדר וטלפון. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

נמל התעופה ארפורט נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה. Rennsteiggarten Oberhof וEhrenburg נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מHotel am Gisselgrund Frankenhain.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת

פעילויות

ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, מסאז'

שירותים

חדרי דיונים, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-10:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Zum Grundle

Breitscheidstrasse 8, אוברהוף, גרמניה

המלון מעוצב בסגנון מסורתי ונמצא במרכז אוברהוף מציע מגוון של שרותים, בינהם מכון יופי, סאונה ולוקרים לציוד סקי. Hotel Zum Grundle נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Rennsteiggarten Oberhof וThuringer Wintersport Museum.

בחדרים המרווחים של Hotel Zum Grundle תמצאו מייבש שיער, כבלים / לוויין וטלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה אינטימית. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום האידיאלי להתרווח וליהנות ממבחר המשקאות האיכותי באווירה מרגיעה. בנוסף תמצאו מבחר בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Fahrzeugmuseum Suhl, Zella-Mehlis וHans-Renner-Schanze. המלון נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Thuringer Wintersportzentrum Oberhof.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, אופניים, מסלולי הליכה, מסאז', ספא ומכון בריאות

שירותים

שרותי אירועים, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Schlossberghotel

Am Schlossberg 2, אוברהוף, גרמניה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז אוברהוף, מרחק הליכה קצר אל Rennsteiggarten Oberhof וThuringer Wintersport Museum. המלון מציע מרכז בריאות וספא כמו גם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

תוכלו לטבול בבריכה פנימית או למצוא מרגוע לגוף ולנפש בג'קוזי המפנק. בנוסף תמצאו סאונה ומכון יופי.

בSchlossberghotel תמצאו 54 חדרים מודרניים ושקטים. כל חדר כולל בין השאר טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין ומייבש שיער.

באספרסו בר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה. ליד המלון יש מגוון רחב של מקומות בילוי. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Zella-Mehlis, Hans-Renner-Schanze וFahrzeugmuseum Suhl. Thuringer Wintersportzentrum Oberhof נמצא במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, סאונה, אופניים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, בריכה מקורה

שירותים

כספת, שולחן כתיבה

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Villa Silva Oberhof

Theodor-Neubauer-Straße 20, אוברהוף, גרמניה


Hotel Quisisana

המלון נמצא במיקום מרכזי, עם Thuringer Wintersport Museum במרחק קצר וThuringer Wintersportzentrum Oberhof במרחק של עשר דקות הליכה.

Hotel Quisisana מציע שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה. כמו כן תמצאו במלון אחסון מזוודות, מגרש משחקים ומכבסה. במהלך עונת הסקי המקום מציע לוקרים לציוד סקי.

החדרים האינטימיים בHotel Quisisana מכילים חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וכספת. מטבח החדר מאובזר לחלוטין ומאפשר לאורחים להכין לבד את הארוחות אם זה מה שהם מעדיפים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה אינטימית. ליד המלון תמצאו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה.

המלון נמצא במרחק של 5 דקות הליכה אל Rennsteiggarten Oberhof. באזור בו ממוקם המלון תמצאו מבחר פעילויות ואטרקציות, בין השאר Hans-Renner-Schanze במרחק של פחות מ 10 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, גינה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

כספת, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pension Traumblick

Grafenrodaer Strasse 36, אוברהוף, גרמניה

המקום הסולידי נמצא באופן אידיאלי במרכז אוברהוף ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם וסאונה.

Pension Traumblick מציע מכון יופי, שירותי כביסה וניקוי יבש. בין השאר תמצאו במקום שטח פיקניק וברביקיו, לוקרים לציוד סקי וגינה. אתם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של המקום אשר תפנה לכם זמן חשוב ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

בחדרים המרווחים של Pension Traumblick תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח ומיני בר.

מסעדת המקום פתוחה לארוחת בוקר ומציעה תפריט עדכני ואיכותי. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המקום תמצאו גם את Zella-Mehlis, Hans-Renner-Schanze וFahrzeugmuseum Suhl. המקום נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Thuringer Wintersport Museum, Rennsteiggarten Oberhof וThuringer Wintersportzentrum Oberhof.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, אזור/שולחנות פיקניק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

ספא /מכון יופי, סאונה, גינה, אופניים, מסלולי הליכה, מסאז'

שירותים

ניקוי יבש, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Haus Vergissmeinnicht

המיקום המרכזי של Haus Vergissmeinnicht יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של אוברהוף כמו למשל Thuringer Wintersportzentrum Oberhof אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במרחק מספר דקות הליכה מן המלון נמצא Rennsteiggarten Oberhof.

Haus Vergissmeinnicht מציע שירותי כביסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וכספת. במלון יש לוקרים לציוד סקי, אחסון מזוודות וטראסה. בתוך שטח המלון יש גם כספומט.

בחדרים המרווחים של Haus Vergissmeinnicht תיהנו מחדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין ונגן די וי די. בכולם תמצאו נגן תקליטורים. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

בבר של Haus Vergissmeinnicht תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. המסעדה של Haus Vergissmeinnicht מעוצבת בסגנון מסורתי ומציעה תפריט מקומי. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. Hans-Renner-Schanze נמצא במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, נגן תקליטורים, נגן DVD, חלוקי רחצה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

כספת, כספומט, שירותי כביסה, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pension Waldschloesschen

Tambacherstraße 24, אוברהוף, גרמניה


Hotel Schusterbrunnen

Goethestrasse 5-7, אוהרדרוף, גרמניה

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז אוהרדרוף.

Hotel Schusterbrunnen מציע מעלית, שירותי כביסה ואחסון מזוודות. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להיות מעודכנים. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

החדרים הנוחים בHotel Schusterbrunnen כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי.

במלון ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים בנהיגה. טירת פרידנשטיין, Thuringer Wintersport Museum וThuringer Wintersportzentrum Oberhof נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרי דיונים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , קרווינקל בתי מלון, קרווינקל, מלונות בקרווינקל, קרווינקל דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בקרווינקל, קרווינקל - ביקורות אורחים , קרווינקל - תמונות של בתי מלון

Links:
קרווינקל
תוריניגיה, גרמניה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה