יום ראשון, 19 במאי 2013

באמצעות מנוע חיפוש חינמי ויחידני תמצא לינות ב-בד שווארטאו, שלזוויג-הולשטיין, גרמניה

בד שווארטאו, שלזוויג-הולשטיין, גרמניה

בד שווארטאו

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 56 מלונות בבאד שווארטאו עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 3 מתוך 3

Hotel Zum Scheibenstand Lübeck

Fackenburger Allee 76, ליבק, גרמניה

המלון ממוקם במרכז אזור הבילויים של ליבק עם מסעדות, בתי קפה ומועדני לילה בקירבת מקום. St. Annen Museum, קתדרלת לובק ותיאטרון לויבק נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.


Hotel Restaurant Weisser Hirsch Lübeck

Krempelsdorfer Allee 27, ליבק, גרמניה

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל הולשטנטור ופחות מעשר דקות נסיעה אל קתדרלת לובק, St. Annen Museum ותיאטרון לויבק. Burgtor וLübecker Rathaus נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.


Hotel Pergola

בחדרים המרווחים של Hotel Pergola תמצאו טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי וכבלים / לוויין. בכולם תמצאו מייבש שיער.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Burgtor וכעשרים דקות של הליכה אל מוזיאון כנסיית זנקט קתרינן, Lübecker Rathaus ותיאטרון לויבק. St. Annen Museum וקתדרלת לובק ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Ferienhaus Arkadia

Krempelsdorfer Allee 48, ליבק, גרמניה

המקום ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל הולשטנטור ופחות מעשר דקות נסיעה אל תיאטרון לויבק, St. Annen Museum וקתדרלת לובק. Burgtor ומוזיאון כנסיית זנקט קתרינן נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

פתוח לחיות מחמד

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


FrauenHotel Lübeck

Hundestrasse 19-23, ליבק, גרמניה

המלון ממוקם במרכז של ליבק, ובמרחק הליכה קצר אל באדנברוקהאוס, Lübecker Rathaus ובית גונטר גראס. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לכל האטרקציות שיש לליבק להציע.

בבית הקפה של המלון תוכלו להתרווח עם משקה חם או קר ולהנות מארוחה קלה.

המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של ליבק, כמו למשל Burgtor שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד. קתדרלת לובק וMuseum of Nature and Environment נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.


Appartement Hotel Lübecker Hof Lubeck

Reinsbeker Strasse 2, ליבק, גרמניה

נמל התעופה לובק ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Lübecker Rathaus, קתדרלת לובק וBurgtor נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , באד שווארטאו בתי מלון, באד שווארטאו, מלונות בבאד שווארטאו, באד שווארטאו דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בבאד שווארטאו, באד שווארטאו - ביקורות אורחים , באד שווארטאו - תמונות של בתי מלון

Links:
בד שווארטאו
שלזוויג-הולשטיין, גרמניה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה