יום שני, 29 באפריל 2013

השווה מחירים בלינות ב-שטיינהאגן, צפון ריין-ווסטפאליה, גרמניה מהספקים המובילים בעולם

שטיינהאגן, צפון ריין-ווסטפאליה, גרמניה

שטיינהאגן

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 26 מלונות בשטיינהאגן עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Graf Bernhard 1344 Hotel Steinhagen

Bahnhofstrasse 56, שטיינהאגן, גרמניה

המלון מעוצב בסגנון מסורתי ונמצא במרכז שטיינהאגן מציע מגוון של שרותים, כמו למשל מגרש משחקים, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. בין השאר, תמצאו במלון גינה.

החדרים המודרנים בGraf Bernhard 1344 Hotel Steinhagen מכילים מייבש שיער וכבלים / לוויין.

במסעדה של Graf Bernhard 1344 Hotel Steinhagen תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהתפריט הגרמני. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Kunsthalle Bielefeld, Bielefeld University ושפארנבורג. Gerry Weber Stadion, שוקוארנה ובוטאנישר גארטן ביילפלד נמצאים במרחק של מספר דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

גינה, מגרש משחקים

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, חדרי דיונים, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Steinhagerquelle

Quellweg 6, שטיינהאגן, גרמניה

בSteinhagerquelle תמצאו 10 חדרים מודרניים ושקטים.

מתוך מבחר האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את שפארנבורג, Bielefeld University וKunsthalle Bielefeld. Gerry Weber Stadion נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.


Mercure Hotel Bielefeld City

Waldhof 15, בילפלד, גרמניה

המלון ממוקם במרחק מספר דקות הליכה בלבד מ-Kunsthalle Bielefeld וסמוך לאטרקציות התיירותיות ולמרכז הקניות הראשי. המלון האינטימי ממוקם בסמוך לאתרי התיירות שיש לבילפלד להציע.

Mercure Hotel Bielefeld City מציע קבלה הפועלת 24 שעות, כספת ומעלית. במלון יש מספרה, שירותי כביסה וניקוי יבש. בתוך שטח המלון יש גם כספומט ועמדת עיתונים.

בחדרים הגדולים ומודרנים של Mercure Hotel Bielefeld City תיהנו מטלוויזיה, כבלים / לוויין וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מכילים מים מינרלים, מיני בר ומייבש שיער. האמבטיה כוללת מראת איפור מוארת וחלוקי רחצה.

בבר של Mercure Hotel Bielefeld City תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנה במלון מסעדה אשר מתמחה במאכלים מהמטבח הבין-לאומי. שרות החדרים זמין בשעות קבועות במשך היום.

הMercure Hotel Bielefeld City ממוקם בסמוך לשטאדתיאטר ביילפלד. שפארנבורג נמצא במרחק הליכה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, חדרים צמודים, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

אמבט ספא / ג'קוזי, טרקלין

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, מאבטח, עמדת עיתונים, כספומט, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 322 ביקורות אורחים
23 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 23 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
12 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 9 חשבו שהמחיר היה הוגן
מצאנו 10 ביקורות שאמרו שארוחת הבוקר של המלון הייתה טעימה מאוד
מתוך 14 ביקורות על הצוות, 12 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
5 אורחים התייחסו בביקורתם לבר, 4 מצאו שהאווירה והמבחר שם נהדרים
9 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Arcadia Hotel Bielefeld

Niederwall 31-35, בילפלד, גרמניה

נמצא במרכז העיר ורק הליכה קצרה לשטאדתיאטר ביילפלד, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם לנוחותכם קרוב לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בבילפלד.

Arcadia Hotel Bielefeld מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מעלית, כספת ושירותי כביסה. במלון יש המרת מטבע זר, מכבסה ואחסון מזוודות. לשרותכם, המלון מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט.

כל החדרים המודרנים של Arcadia Hotel Bielefeld מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מטבחון ומייבש שיער. כל חדר מצוייד בטלפון, מיני בר ומקרר.

בבר של Arcadia Hotel Bielefeld תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה מרווחת. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

הArcadia Hotel Bielefeld ממוקם בסמוך לKunsthalle Bielefeld. שוקוארנה, Bielefeld University ובוטאנישר גארטן ביילפלד ממוקמים במרחק של 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, שירותי כביסה, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 82 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 7 אמרו שהם היו מאוד נקיים
8 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 8 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
5 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 5 חשבו שהמחיר היה הוגן
מתוך 4 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 4 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 מהאורחים התייחסו בביקורתם לגודל מיטות המלון, 2 אמרו שהן היו מרווחות
3 אורחים ציינו את חיבור האינטרנט בביקורתם, מתוכם 2 לא היו צריכים לשלם עבורו

Alexander der Grosse II Hotel Werther

Enger Strasse 61, ורתר, צפון ריין-וסטפאליה, גרמניה

המלון נמצא במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר. החדרים הינם מודרנים ובמקום יש מעלית, אינטרנט אל- חוטי חינם וכספת.

המלון מציע 38 חדרים אשר עברו שיפוץ לאחרונה. בנוסף תמצאו שירותי כביסה, ניקוי יבש ואחסון מזוודות. הינכם מוזמנים לנצל את מערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תחסוך לכם זמן חשוב ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

החדרים חסינים לרעש וכוללים חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין ומייבש שיער. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

בבר של Alexander der Grosse II Hotel Werther תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

מתוך מגוון האטרקציות הפופולריות אשר ליד המלון תמצאו גם את שפארנבורג, Kunsthalle Bielefeld וBielefeld University. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים בוטאנישר גארטן ביילפלד ושוקוארנה.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, מיטת תינוק, כסאות ילדים, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, מכונות אוטומטיות, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), אופניים, מסלולי הליכה, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Comfort Garni Hotel Stadt Bremen

Bahnhofstrasse 32, בילפלד, גרמניה

Comfort Garni Hotel Stadt Bremen נמצא באזור התיירות והקניות המפורסם של העיר. ממוקם בסמוך למרכז העיר בילפלד, המלון נמצא במרחק של הליכה קצרה אל שטאדתיאטר ביילפלד.

המלון מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מכבסה, אחסון מזוודות ומעלית. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בבילפלד ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים המרווחים של Comfort Garni Hotel Stadt Bremen תיהנו ממגהץ, כבלים / לוויין וכספת. בכולם תמצאו טלפון. האמבטיה כוללת מייבש שיער ומקלחת.

בComfort Garni Hotel Stadt Bremen יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון תמצאו מגוון רחב של מקומות בילוי.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירות השכמה, מחשב, מחשב נייד, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 49 ביקורות אורחים
7 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 7 מצאו אותו מסייע ומנומס
8 אורחים ציינו את מיקום המלון בביקורתם, 7 אמרו שהוא היה ממוקם במיקום נוח
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שחדר האמבטיה היה נקי ובמצב טוב

Bergmann Boardinghouse Bielefeld

Niedernstrasse 5-7, בילפלד, גרמניה

עם מיקום מרכזי ונוח, בBergmann Boardinghouse Bielefeld תהנו מגישה קלה אל מרכזי הקניות, התרבות והתיירות של בילפלד. דירות הנופש ממוקמות בסמוך למקומות המעניינים שיש לבילפלד להציע.

Bergmann Boardinghouse Bielefeld מציע חניה מקורה, מעלית וניקוי יבש. בBergmann Boardinghouse Bielefeld ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. ובנוסף דירות הנופש מספקות חיבור אלחוטי לאינטרנט.

בדירות המרווחות של Bergmann Boardinghouse Bielefeld תיהנו מטלוויזיה עם מסך שטוח, כספת וכבלים / לוויין. כל דירה כוללת בין השאר מדיח כלים, מקרר וחדר אמבטיה פרטי. כל הדירות הממוזגות של הBergmann Boardinghouse Bielefeld הינן חסינות לרעש.

מסעדת דירות הנופש מציעה תפריט מקורי ואווירה רגועה.

הBergmann Boardinghouse Bielefeld ממוקם בסמוך לKunsthalle Bielefeld. במרחק הליכה נמצאים גם Sparrenberg Castle ומוזיאון הולסמאן.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, כספת, שולחן כתיבה, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Classic-Hotel Wiebracht

Cheruskerstrasse 35, בילפלד, גרמניה

המלון הפופולרי נפתח בשנת 1954 בעיר בילפלד. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר בילפלד.

הינכם מוזמנים ליהנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. בנוסף, יש במלון אחסון מזוודות, קבלה הפועלת 24 שעות ולוקרים לציוד סקי. לשרותכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

בClassic-Hotel Wiebracht תמצאו 30 חדרים מודרניים ושקטים. בין השאר, תמצאו בחדרים טלפון, מכונת קפה וכבלים / לוויין. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שClassic-Hotel Wiebracht הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת בוקר ומציעה תפריט עדכני ואיכותי. ארוחת הבוקר מוגשת בכל בוקר והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

מתוך מבחר אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את SC Verl, Bielefeld University ושוקוארנה. נסיעה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Kunsthalle Bielefeld, בוטאנישר גארטן ביילפלד ושפארנבורג.

כללי

שירות חדרים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלולי הליכה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Quartier-Halle Fuchsbau

Lange Strasse 4, האלה, גרמניה

המקום האינטימי נמצא באופן אידיאלי במרכז האלה ומציע סאונה ומועדון כושר.

המקום מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם ניקוי יבש, שירותי כביסה ומכבסה. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להיות מעודכנים. מתקני הפנאי של Quartier-Halle Fuchsbau כוללים דיג ורכיבת סוסים.

בQuartier-Halle Fuchsbau תמצאו 6 חדרים מודרניים ושקטים. הם כוללים טלפון, מייבש שיער ומגהץ. חדר האמבטיה כולל חלוקי רחצה ומקלחת.

בבר של Quartier-Halle Fuchsbau תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

המקום ממוקם בסמוך למסעדות, בתי קפה וחנויות. Bielefeld University ושוקוארנה נמצאים במרחק של נסיעה קלה מQuartier-Halle Fuchsbau.

כללי

שירות חדרים, מייבש שיער, חלוקי רחצה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, פעילויות ימיות, הטלת חצים, דיג, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, מסאז'

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Hollmann

Alleestrasse 20, האלה, גרמניה

המלון נהנה ממיקום מרכזי בלב האלה, סמוך למגוון גדול של חנויות, מסעדות ובתי קפה.

Hotel Hollmann מציע קונסיירז', מעלית ואינטרנט אל- חוטי חינם. במלון יש גינה, חנייה במקום וניקוי יבש. הינכם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של המלון אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם ללהנות מכל רגע של חופשתכם.

בחדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה עם מסך שטוח ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. כל חדר מצוייד במיני בר, מייבש שיער ומגהץ.

במסעדה של Hotel Hollmann תוכלו להנות ממגוון מאכלים מהמטבח הגרמני. בסוף היום אתם מוזמנים ליהנות מהאווירה הרגועה והתפריט המגוון של בר המלון.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. הBielefeld University נמצא במרחק של 20 דקות במכונית.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים לסובלים מאלרגיות, מכונות אוטומטיות

פעילויות

גינה

שירותים

קונסיירז', מעלית, ניקוי יבש, שירות השכמה, שולחן כתיבה, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Park Inn by Radisson Bielefeld

Am Johannisberg 5, בילפלד, גרמניה

Park Inn by Radisson Bielefeld מציע מעלית, מרכז עסקים הפועל 24 שעות וקבלה הפועלת 24 שעות. במלון תמצאו ניקוי יבש, שירותי כביסה וכספת. תוכלו לנצל את חיבור לאינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך שהייתכם.

כל אחד מהחדרים המודרנים של Park Inn by Radisson Bielefeld מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, כבלים / לוויין ומייבש שיער. בנוסף, תמצאו בחדרים וילונות אטומים לאור, מגהץ וטלפון. כל החדרים הממוזגים בPark Inn by Radisson Bielefeld חסינים לרעש.

במסעדה של Park Inn by Radisson Bielefeld תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהתפריט הבין-לאומי, מקומי וגרמני. בבר המלון תוכלו ליהנות מכוסית טובה ומאווירה רגועה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

במלון ישנה חניה ללא תשלום המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. שפארנבורג, בוטאנישר גארטן ביילפלד וBielefeld University נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, סרטים בחדר, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מגבות, מקלחת, שילוב אמבטיה ומקלחת, כסאות ילדים, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות, מבחר מצעים/כריות

פעילויות

מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, חלל לתצוגות, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 165 ביקורות אורחים
מצאנו 5 ביקורות שאמרו שהנוף היה מדהים, ורק 1 לא חשבו ככה
מתוך 10 ביקורות על המיקום של המלון, 8 אמרו שהוא במיקום נוח
6 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 6 אמרו שהם היו מאוד נקיים
5 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 5 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
3 ציינו את עלות הזמנת החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהמחיר היה הוגן

Hotel Klosterpforte

Klosterhof 2-3, מריאנפלד, גרמניה

בHotel Klosterpforte תמצאו ג'קוזי ובריכה וחדרים המכילים בין השאר מגהץ. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר הארסווינקל.

Hotel Klosterpforte מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, סאונה וכספת. הספא מציע מבחר של טיפולי גוף ומסאז'ים. בין המתקנים המוצעים לאורחים נכללים מכבסה ומועדון כושר.

בHotel Klosterpforte תמצאו 152 חדרים מודרניים ושקטים. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שHotel Klosterpforte הוא המקום ההאידיאלי עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בHotel Klosterpforte יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. בשכנות למלון תמצאו מבחר רחב של בתי קפה ומסעדות. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים ליהנות ממנה בחדר.

המלון נמצא במריאנפלד, והוא מהווה בסיס נהדר בזמן השהייה בהארסווינקל. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

שירות חדרים, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, מגרש גולף (באזור), אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה, בריכה חיצונית

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו את הצוות בביקורתם, 4 מצאו אותו מסייע ומנומס

Stadthotel Werther

Alte Bielefelder Straße 24, ורתר, צפון ריין-וסטפאליה, גרמניה

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז ורתר ומציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ומגרשי טניס.

Stadthotel Werther מציע סלון יופי, מספרה וכספת. במלון יש גינה, מיני-גולף וטראסה. מתקני הפנאי של Stadthotel Werther כוללים רכיבת סוסים ודיג.

המלון מתהדר ב-16 חדרים מרווחים. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מייבש שיער, מקלחת ומראת איפור מוארת. כל חדר כולל טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין.

תוכלו להנות מתפריט מהמטבח הגרמני במסעדה הנהדרת של המלון ולקנח עם משקה מהמגוון הרחב המוצע בבר. עבור אלו שמעדיפים לסעוד בחוץ, בסביבה הקרובה יש מגוון רחב של מסעדות וברים.

מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. Bielefeld University, Kunsthalle Bielefeld ושפארנבורג נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מגרשי טניס, מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), פעילויות ימיות, דיג, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, טרקלין, סלון יופי

שירותים

כספת, שירות השכמה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Gerry Weber Sportpark Hotel

Weststraße 16, האלה, גרמניה

את Gerry Weber Sportpark Hotel תמצאו במרחק של כ-10 דקות הליכה ממרכז העיר עם חדרים ברמת 4 כוכבים ובנוסף מגרשי טניס, בריכה פנימית וסאונה.

Gerry Weber Sportpark Hotel מציע מועדון כושר, ניקוי יבש ומעלית. בנוסף תמצאו טראסה, סאונה טורקית והמרת מטבע זר. מתקני הפנאי של Gerry Weber Sportpark Hotel כוללים ראקט בול ורכיבת סוסים.

המלון מתהדר ב-106 חדרים מוארים ומודרנים. הם מציעים מגהץ וכספת. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בGerry Weber Sportpark Hotel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. או אם ברצונכם לגוון, ישנם בתי קפה ומסעדות במרחק של 10 דקות הליכה.

מיקום המלון מצויין עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. Bielefeld University ומוזיאון החוואים נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

שירות חדרים, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, מסלול גולף, סאונה, מגרש גולף (באזור), אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, המרת מט"ח, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 21 ביקורות אורחים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהחדרים היו די גדולים
מתוך 2 ביקורות על הצוות, 2 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס

Hotel Buescher

Carl Severing Strasse 136, בילפלד, גרמניה

Hotel Buescher מציע כספת, רחבת באולינג ומגרש משחקים. במלון תמצאו אחסון מזוודות, ספריה וגינה. לנוחותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

בHotel Buescher תמצאו 32 חדרים מודרניים ושקטים.

בבר של Hotel Buescher תמצאו מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנה מסעדה המגישה מאכלים מהמטבח הגורמה ומקומי.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את Kunsthalle Bielefeld, Bielefeld University ושפארנבורג. בוטאנישר גארטן ביילפלד ושוקוארנה נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מHotel Buescher.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, מגרש משחקים, רחבת באולינג

שירותים

שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Schlichte Hof

Schlichte Hof מציע אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה. ניתן גם להזמין חדרים ללא עישון ולהנות מאוויר נקי.

בחדרים האלגנטיים של Schlichte Hof תמצאו חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין וטלוויזיה. תמצאו בהם מכונת קפה וטלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את שפארנבורג, Bielefeld University וKunsthalle Bielefeld. בוטאנישר גארטן ביילפלד ושוקוארנה ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מSchlichte Hof.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

שירותים

שירות השכמה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Brackweder Hof

Gütersloher Strasse 236, בילפלד, גרמניה

בHotel Brackweder Hof תמצאו 40 חדרים מודרניים ושקטים.

במסעדה של Hotel Brackweder Hof תוכלו להנות ממבחר מאכלים מהמטבח הבין-לאומי.

מתוך מגוון האטרקציות המפורסמות אשר ליד המלון תמצאו גם את SC Verl וBielefeld University. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים Kunsthalle Bielefeld, שפארנבורג ובוטאנישר גארטן ביילפלד.

כללי

מסעדה

שירותים

מעלית

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים

Hotel Diembeck

Steinhagener Strasse 45, בילפלד, גרמניה

המלון הפופולרי הוקם בשנת 1900 בעיר בילפלד.

החדרים המרווחים בHotel Diembeck מכילים טלפון, טלוויזיה ושעון מעורר.

במלון ישנה חניה על חשבון הבית המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. הBielefeld University, Kunsthalle Bielefeld ושפארנבורג נמצאים כ- 20 דקות נהיגה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Altstadt Hotel Bielefeld

Ritterstrasse 15, בילפלד, גרמניה

ממוקם כ-10 דקות הליכה ממרכז בילפלד, המלון מציע מגורים במחירים נוחים ובנוסף מועדון כושר. המלון פופולרי ממוקם בסמוך לאתרי התיירות שיש לבילפלד להציע.

Altstadt Hotel Bielefeld מציע כספת, סאונה ומעלית. הגישה לאינטרנט זמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להשאר מחוברים.

כל החדרים המודרניים של Altstadt Hotel Bielefeld מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מקרר, מייבש שיער וכבלים / לוויין. הם מציעים טלפון ומכונת קפה. האורחים יהנו מחלוקי רחצה ומקלחת בחדרי האמבטיה.

בAltstadt Hotel Bielefeld יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל שטאדתיאטר ביילפלד וKunsthalle Bielefeld ורק 5 דקות נסיעה אל בוטאנישר גארטן ביילפלד. ובמרחק 10 דקות נסיעה נמצא Bielefeld University.

כללי

מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, סאונה

שירותים

מעלית, מרכז כנסים, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
מצאנו 4 ביקורות שאמרו שהמלון ממוקם במיקום נוח
מתוך 3 ביקורות על הצוות, 3 אמרו שהוא היה אדיב ומנומס
3 אורחים ציינו את נוחות המיטה בביקורתם, 2 אמרו שהמיטות היו לא נוחות
2 אורחים ציינו בביקורתם את ארוחת הבוקר, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהחדרים היו נקיים

Landhotel Jackel

Landhotel Jackel מציע מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם ומעלית. במלון יש מיני-גולף ורחבת באולינג. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל החדרים המודרנים של Landhotel Jackel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. הם מציעים טלפון, מגהץ וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בLandhotel Jackel יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון.

במלון תמצאו חניה על חשבון הבית המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. הKunsthalle Bielefeld, מוזיאון החוואים וSparrenberg Castle נמצאים במרחק של 20 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מגרשי טניס, מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, מיני-גולף, רחבת באולינג, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, מחשב נייד, שולחן כתיבה, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Ravensberger Hof

Güsenstrasse 4, בילפלד, גרמניה

המלון ממוקם במרחק הליכה קצר בלבד מ-שטאדתיאטר ביילפלד וסמוך לאטרקציות התיירותיות ולמרכז הקניות הראשי. המלון הרגוע ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לבילפלד להציע.

Ravensberger Hof מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מעלית, סאונה וכספת. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום מכבסה ואחסון מזוודות. לנוחותכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

בRavensberger Hof תמצאו 51 חדרים מודרניים ושקטים. בין השאר, תמצאו בחדרים מייבש שיער, מיני בר ומגהץ. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שRavensberger Hof הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בRavensberger Hof יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

הRavensberger Hof ממוקם בסמוך לKunsthalle Bielefeld. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל שפארנבורג וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Bielefeld University ובוטאנישר גארטן ביילפלד.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, חלוקי רחצה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

סאונה

שירותים

מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, שולחן כתיבה, חדרי אירועים, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 17 ביקורות אורחים
4 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 4 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח
4 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד

Hotel St Georg Halle

Winnebrockstrasse 2, האלה, גרמניה

המלון נהנה ממיקום מרכזי בלב האלה, סמוך למבחר גדול של חנויות, מסעדות ובתי קפה.

כל החדרים הנעימים של Hotel St Georg Halle מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה ומייבש שיער. כל חדר מציע גם מיני בר וטלפון.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אטרקציות תיירותיות במרחק הליכה קצר. המרחק של נמל התעופה דורטמונד מן המלון הינו 80 דקות במכונית.

כללי

פתוח לחיות מחמד, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

גינה

שירותים

כספת, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Boziline Gastehaus

Albrecht-Delius-Weg 2a, בילפלד, גרמניה

המקום יושב במרחק של 20 דקות הליכה בלבד למרכז העיר בילפלד ורק הליכה קצרה אל Kunsthalle Bielefeld. המקום האלגנטי ממוקם בסמוך לאטרקציות הרבות שיש לבילפלד להציע.

Boziline Gastehaus מציע גינה, אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה. הינכם מוזמנים להנות ממערכת צ'ק אין אקספרס של המקום אשר תפנה לכם זמן חשוב ותאפשר לכם לנצל את חופשתכם בצורה מקסימלית.

בBoziline Gastehaus תמצאו 2 חדרים גדולים ומרווחים. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שBoziline Gastehaus הוא המקום ההאידיאלי עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

מיקום המקום מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק הליכה. בוטאנישר גארטן ביילפלד, שפארנבורג ושטאדתיאטר ביילפלד נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמקום.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מקלחת

פעילויות

גינה, מסלולי הליכה

שירותים

צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Restaurant Deutsches Haus Marienfeld

Oester 1, הארסווינקל, גרמניה

בחדרים המרווחים של Hotel Restaurant Deutsches Haus Marienfeld תיהנו מטלוויזיה, טלפון ומכונת קפה. האמבטיה כוללת מקלחת ומייבש שיער.

בבר של Hotel Restaurant Deutsches Haus Marienfeld תמצאו מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

במלון תמצאו חניה חינם המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. מרכז הארסווינקל נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

שירות השכמה, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-11:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Meier Westmeyer

Bielefelder Straße 3, מריאנפלד, גרמניה

ממוקם במריאנפלד, הפונדק מציע חופשה מהנה במחירים נוחים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר הארסווינקל.

החדרים בפונדק שופצו בשנת 2006 ויש בהם מייבש שיער וטלפון.

מיקום הפונדק מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק קצר. Gerry Weber Stadion נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהפונדק.

כללי

מייבש שיער, מקלחת

פעילויות

גינה

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , שטיינהאגן בתי מלון, שטיינהאגן, מלונות בשטיינהאגן, שטיינהאגן דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בשטיינהאגן, שטיינהאגן - ביקורות אורחים , שטיינהאגן - תמונות של בתי מלון

Links:
שטיינהאגן
צפון ריין-ווסטפאליה, גרמניה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה