יום ראשון, 28 באפריל 2013

מציאת מלונות, צימרים, מומלצים ב-ראספלד, צפון ריין-ווסטפאליה, גרמניה

ראספלד, צפון ריין-ווסטפאליה, גרמניה

ראספלד

למצוא את הדיל הטוב ביותר מבין 8 מלונות בראספלד עם hotels-seeker.com על ידי השוואה של מאות אתרי הזמנות בקליק אחד. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 1

Genuss Hotel Aelkes Hof

המלון המדורג 3 כוכבים יושב במרכז ראספלד.

Genuss Hotel Aelkes Hof מציע שירות הזמנת כרטיסים, שירותי כביסה ורחבת באולינג. בנוסף, יש במלון גינה וטראסה. תוכלו להנות מרשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם בזמן החופשה.

כל החדרים המודרניים של Genuss Hotel Aelkes Hof מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. תמצאו בהם טלפון ומייבש שיער. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה נעימה. בערבים תוכלו ליהנות ממשקה בלאונג' בר הנעים של המלון.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מגוון רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי דיסלדורף הינו 50 דקות נסיעה.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, בר / לאונג', חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, הטלת חצים, רחבת באולינג, מסלולי הליכה

שירותים

כספומט, שירותי כביסה, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Landhaus Keller Hotel Raesfeld

Weseler Straße 71, ראספלד, גרמניה

המלון השקט נמצא באופן אידיאלי במרכז ראספלד ומציע ג'קוזי, סאונה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר.

Landhaus Keller Hotel Raesfeld מציע סלון יופי, כספת ומעלית. במלון יש רחבת באולינג, שירותי כביסה ומכבסה. לשעות הפנאי המלון מציע סאונה טורקית, מספרה ועיסויים.

כל החדרים המודרניים של Landhaus Keller Hotel Raesfeld מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מגהץ, כבלים / לוויין ומייבש שיער. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שLandhaus Keller Hotel Raesfeld הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

בבר של Landhaus Keller Hotel Raesfeld תמצאו מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון נהנה ממיקום מרכזי עם עם מבחר רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי דיסלדורף מן המלון הינו 50 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

ספא /מכון יופי, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, רחבת באולינג, מסלולי הליכה, טרקלין, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, סלון יופי

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, שירותי כביסה, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Marienthaler Gasthof

Pastor Winkelmann Strasse 2, האמינקלן, גרמניה

Marienthaler Gasthof מציע מכבסה, מגרש משחקים ואינטרנט אל- חוטי חינם. בMarienthaler Gasthof ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

כל החדרים המודרנים של Marienthaler Gasthof מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון וחדר אמבטיה פרטי. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שMarienthaler Gasthof הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש אלגנטיות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Marienthaler Gasthof מציעה תפריט מקומי נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה ללא צורך לצאת מן המלון. לאחר יום מרתק של טיולים ואטרקציות הינכם מוזמנים לשבת בנחת בבר של המלון עם כוסית של משקה לבחירתכם. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. חובבי הדייג ישמחו לדעת שבסמוך למקום נמצאים כמה מאתרי הדייג היותר אטרקטיביים.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מייבש שיער, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלול גולף, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מגרש משחקים, מסלולי הליכה

שירותים

שרותי אירועים, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 15:00


Hotel Zur Linde Schermbeck

Mittelstraße 96, שרמבק, גרמניה

המלון המואר ממוקם באופן אידיאלי במרכז שרמבק ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם ורחבת באולינג.

Hotel Zur Linde Schermbeck מציע ניקוי יבש, קבלה הפועלת 24 שעות ומכבסה. בנוסף, המלון מציע מגרש משחקים, שירות הזמנת כרטיסים וטראסה. בנוסף יש מרכז קניות בתוך שטח המלון.

החדרים המרווחים בHotel Zur Linde Schermbeck כוללים כספת, כבלים / לוויין ומגהץ. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שHotel Zur Linde Schermbeck הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Hotel Zur Linde Schermbeck מגישה תפריט בין-לאומי נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן המלון. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

נמל התעופה הבינלאומי דיסלדורף נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. הנסיעה אל MP Xpress, Backyardigans Mission to Mars וGhost Chasers לוקחת פחות מ-20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים משפחתיים

פעילויות

פעילויות ימיות, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, רחבת באולינג, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שרותי אירועים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-17:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00


Romantik Hotel Haus Elmer

An der Klosterkirche 12, האמינקלן, גרמניה

Romantik Hotel Haus Elmer מציע מכבסה, אינטרנט אל- חוטי חינם וטראסה.

כל החדרים המודרניים של Romantik Hotel Haus Elmer מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, כספת וטלפון. זוגות שמתכננים ירח דבש רומנטי ימצאו שRomantik Hotel Haus Elmer הוא המקום המתאים ביותר עם סוויטות ירח דבש מרווחות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Romantik Hotel Haus Elmer מציעה תפריט גורמה נפלא ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים לקבל אותה בחדר.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. מרכז האמינקלן נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

שרותי אירועים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים

Landhotel Voshovel

Am Voshövel 1, שרמבק, גרמניה

המלון הגדול מדורג 4 כוכבים ונמצא בשרמבק. המלון מציע מרכז בריאות וספא כמו גם אינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מרגיעים בינהם ג'קוזי, סאונה ומכון יופי. בנוסף, המלון מציע כספת, מרכז עסקים ומעלית. באמבטיית אדים המפנקת של המלון תוכלו להתפנק בסוף היום.

כל החדרים המודרנים של Landhotel Voshovel מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מייבש שיער, כבלים / לוויין ומגהץ. בחדרים תמצאו ברביקיו וטלפון. זוגות שמתכננים חופשה זוגית רומנטית ימצאו שLandhotel Voshovel הוא המקום ההמושלם עם סוויטות ירח דבש מפוארות שיספקו עבורכם אווירה יוקרתית ומפנקת.

המסעדה של Landhotel Voshovel מציעה תפריט בין-לאומי נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. ישנו גם בר המציע מגוון של משקאות. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

במלון תמצאו חניה על חשבון הבית המיועדת לאורחים שמגיעים בנהיגה. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי דיסלדורף הינו 50 דקות באוטו.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, גינה, מגרש גולף (באזור), אופניים, הטלת חצים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, ג'קוזי, מסאז', ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים, כביסה בשירות עצמי

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 7 ביקורות אורחים
2 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 2 אמרו שהם היו מאוד נקיים

Hotel Lindenhof Borken

עם מיקום מרכזי ונוח, בHotel Lindenhof Borken ישנה גישה קלה אל מוקדי התיירות ומרכזי התרבות של בורקן.

Hotel Lindenhof Borken מציע מעלית, קפיטריה ושירותי כביסה. בנוסף, תמצאו במלון טראסה, גינה ואחסון מזוודות. לנוחותכם, המלון מאפשר חיבור Wi-Fi לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Lindenhof Borken מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה וכבלים / לוויין. הם מכילים מייבש שיער, מקרר ומיני בר. חדר האמבטיה כולל אמבטיה נפרדת ומקלחת.

בבר של Hotel Lindenhof Borken תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

Hotel Lindenhof Borken נמצא לנוחותכם קרוב למיתחם הקניות של בורקן. Hotel Lindenhof Borken מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

מסעדה, בר / לאונג', מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, אח

פעילויות

אמבטיה, גינה

שירותים

מעלית, חדרים לועידות וסמינרים, שירותי מזכירות, נושאי מזוודות, שירותי כביסה, שולחן כתיבה, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Ecco Hotel Schermbeck

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב שרמבק.

Ecco Hotel Schermbeck מציע מעלית וטראסה. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל האורחים אשר מעוניינים להיות מעודכנים.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Ecco Hotel Schermbeck מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם חדר אמבטיה פרטי, כבלים / לוויין ושעון מעורר. בהמלון תמצאו מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

בבר של Ecco Hotel Schermbeck תמצאו מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

מתוך מגוון אתרי התיירות האטרקטיביים אשר ליד המלון תמצאו גם את Jimmy Neutron's Atomic Flyer, MP Xpress ופארק הקולנוע בגרמניה. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי דיסלדורף הוא רק 50 דקות במכונית.

כללי

נגישות לנכים, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות, חדרים משפחתיים

פעילויות

מסלול גולף, מגרש גולף (באזור), אופניים, פעילויות ימיות, שייט בקאנו, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרי דיונים, השכרת אופניים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

Tags:
hotels-seeker.com , ראספלד בתי מלון, ראספלד, מלונות בראספלד, ראספלד דילים על בתי מלון, השוואת בתי מלון בראספלד, ראספלד - ביקורות אורחים , ראספלד - תמונות של בתי מלון

Links:
ראספלד
צפון ריין-ווסטפאליה, גרמניה


יעדי תיירות מובילים

קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה