יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

המלצות אורחים על בתי מלון ב-האוזן אוב ורנה, באדן-ווירטמברג, גרמניה

האוזן אוב ורנה, באדן-ווירטמברג, גרמניה

האוזן אוב ורנה

למציאת הדילים הטוביןם ביותר מבין 28 מלונות בהאוזן אוב ורנה, גרמניה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר! עמוד 1 מתוך 2

Hotel Hofgut Hohenkarpfen Hausen ob Verena

Am Hohenkarpfen, האוזן אוב ורנה, גרמניה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז האוזן אוב ורנה.

Hotel Hofgut Hohenkarpfen Hausen ob Verena מציע אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז עסקים והמרת מטבע זר. בHotel Hofgut Hohenkarpfen Hausen ob Verena פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. המלון שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של אורחיו.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Hofgut Hohenkarpfen Hausen ob Verena מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מיני בר, מגהץ וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים כוללים טלפון ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. דיסקרטיות ופאר מובטחים בחדרי VIP יחד עם שירות אישי, מקצועי ומהיר.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה שקטה. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין לחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. Dreifaltigkeitsberg ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה

שירותים

מרכז עסקים, שרותי אירועים, המרת מט"ח, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


SOLEO Hotel am Park

Luisenstrase 8, באד דורהיים, גרמניה

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז באד דורהיים ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה פנימית ומסלול גולף.

SOLEO Hotel am Park מציע מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ומעלית. בנוסף תמצאו חדר טלוויזיה, אחסון מזוודות וחדרי דיונים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בבאד דורהיים ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

בחדרים המרווחים של SOLEO Hotel am Park תיהנו מטלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. ובנוסף טלפון ומגהץ.

הבר של SOLEO Hotel am Park מציע מגוון משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

ישנה חניה ללא תשלום עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מקומות אטרקטיביים שונים ופופולריים ממוקמים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, מכונות אוטומטיות

פעילויות

בריכת שחייה, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, גינה, אופניים, מסלולי הליכה, מסאז', בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספומט, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00

ביקורות אורחים

סיכום של 8 ביקורות אורחים
מתוך 2 ביקורות על ארוחת הבוקר של המלון, 2 אמרו שהיא הייתה טעימה מאוד

Gastehaus Gisela Bad Durrheim

Friedenstraße 4, באד דורהיים, גרמניה

המקום נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לחופשתכם בבאד דורהיים.

בין השרותים והמתקנים שיש בGastehaus Gisela Bad Durrheim תמצאו כספת ואחסון מזוודות. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המקום, כך שתוכלו להישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם. הגינה היא המקום המושלם למנוחה בסופו של יום עמוס.

בGastehaus Gisela Bad Durrheim תיהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מציע גם כספת וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

מיקום המקום מאפשר לאורחים להגיע למגוון היעדים התיירותיים שבאזור ברגל. Turnleberg וDeutenberg נמצאים במרחק של נסיעה קלה מGastehaus Gisela Bad Durrheim. המרחק מנמל התעופה שטוטגרט-אכטרדינגן הוא רק 70 דקות ברכב.

כללי

חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה, סולריום

שירותים

כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו בביקורתם את מיקום המלון, 2 אמרו שהוא היה ממוקם במקום נוח

Landhotel Huehnerhof

Äussere Talhöfe 2, טוטלינגן, גרמניה

בLandhotel Huehnerhof תמצאו מרכז בריאות וספא, סאונה, וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר טוטלינגן.

בין השרותים והמתקנים שיש בLandhotel Huehnerhof תמצאו שירותי בייביסיטר, ניקוי יבש ומרכז עסקים. בLandhotel Huehnerhof פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הינכם מוזמנים להתפנק וליהנות במתקני הספא אשר כוללים בין השאר סאונה טורקית וסולריום. הצוות בעמדת הקבלה הינו מאיר פנים ומקצועי וישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בטוטלינגן ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Landhotel Huehnerhof מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מציע גם טלפון, מגהץ ומיני בר. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Landhotel Huehnerhof מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

נמל התעופה של ציריך נמצא במרחק קצר של 80 דקות נסיעה במכונית. Southside Festival וHowenegg ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מLandhotel Huehnerhof. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצא Witthoh.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, סאונה, טיולים מודרכים, גינה, אופניים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, אגם, סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, משחקי וידאו

שירותים

מרכז עסקים, מעלית, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, המרת מט"ח, צוות דובר מגוון שפות, כספת, שירותי מזכירות, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Hotel Hirt Deisslingen

Oberhofenstrasse 5, דייסלינגן, גרמניה

Hotel Hirt Deisslingen מציע חדרי דיונים, אחסון מזוודות וחדר/י ישיבות. בHotel Hirt Deisslingen ישנה מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. המלון שמח לפתוח דלתותיו לחיות הבית של אורחיו.

כל החדרים המודרניים של Hotel Hirt Deisslingen מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. החדרים מכילים מגהץ, טלפון וכספת ולנוחותכם המלון מציע בנוסף שירות חדרים. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

בHotel Hirt Deisslingen יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים באזור למלון.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. כאורחי המלון הינכם מוזמנים להשכיר אפניים ולסייר בסביבה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, בית קפה, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, אופניים, קריוקי, הטלת חצים, רחבת באולינג, מסלולי הליכה, אגם, מתקני כושר

שירותים

שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Haus zum Sternen

Hauptstraße 60, רוטווייל, גרמניה

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז רוטווייל.

Haus zum Sternen מציע חניה מקורה וטראסה. המלון גם מספק חיבור לאינטרנט אלחוטי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Haus zum Sternen מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה וטלפון.

במסעדת המלון תוכלו להתרווח וליהנות ממאכלים מהמטבח הגרמני לאחר יום מלא חוויות וסיורים. ואם תעדיפו לסעוד מחוץ למלון, תוכלו לבחור מתוך מבחר המסעדות הרחב שבאזור.

מיקום המלון אידיאלי עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. אזורי קניות וחיי לילה תוססים נמצאים במרחק הליכה קצרה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

טיולים מודרכים, אגם

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-16:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel am Solegarten

Luisenstraße 14, באד דורהיים, גרמניה

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז באד דורהיים.

Hotel am Solegarten מציע מסלול גולף, מעלית וחדר/י ישיבות. בין השאר תמצאו במלון חדרי דיונים, מגרש משחקים וכספת. להנאתכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel am Solegarten מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מרפסת וטלוויזיה. בנוסף, יש בחדרים חדר אמבטיה פרטי, טלפון וכספת.

הבר של Hotel am Solegarten מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. Hotel am Solegarten מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

שירות חדרים, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חדרי מלון נגישים לנכים, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, בית קפה, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

ספא /מכון יופי, מסלול גולף, גינה, מגרש משחקים, מסאז'

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, חדרי דיונים, השכרת אופניים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, אחסון מזוודות, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Lamm Rottweil

חופשה בHotel Lamm Rottweil מבטיחה לכם נופש מושלם עם חדרים מרווחים הצופים לנוף הפנורמי של הרחוב, חניה חינם, מסעדה ובר. המלון ה ממוקם לנוחותכם במרכז העיר.

Hotel Lamm Rottweil מציע מעלית וטראסה בגג. לנוחותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Lamm Rottweil מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם מרפסת.

המיקום במרכז חיי הלילה של רוטווייל מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. באזור תמצאו הרבה אתרים תיירותיים.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, מקלחת, מכונות אוטומטיות

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, כספומט

אינטרנט

אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Parkhotel Waldeck Schrenk Bad Duerrheim

Waldstrasse 18, באד דורהיים, גרמניה

המלון המודרני נמצא לנוחותכם במרכז באד דורהיים ומציע מסלול גולף, סאונה ואמבט ספא.

Parkhotel Waldeck Schrenk Bad Duerrheim מציע מעלית, בריכה פנימית וחדר/י ישיבות. בנוסף תמצאו סלון יופי, מועדון כושר ושירותי כביסה. מתקני הפנאי של Parkhotel Waldeck Schrenk Bad Duerrheim כוללים מיני-גולף וטניס שולחן.

החדרים הנוחים בParkhotel Waldeck Schrenk Bad Duerrheim כוללים טלוויזיה, מרפסת וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בכספת, טלפון וחדר אמבטיה פרטי. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Parkhotel Waldeck Schrenk Bad Duerrheim מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

אתרים תירותיים שונים ופופולריים ממוקמים במרחק הליכה קצר מהמלון. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בבאד דורהיים ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, חלוקי רחצה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחת בוקר בחדר, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סיוע רפואי זמין, סאונה, אמבט ספא / ג'קוזי, אופניים, מיני-גולף, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, אגם, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סולריום, אמבטיית אדים, סלון יופי, בריכה מקורה, משחקי וידאו

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירותי כביסה, השכרת אופניים, חנויות, שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שירות הזמנת כרטיסים, חנות מזכרות/מתנות, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 21 ביקורות אורחים

Central Hotel Villingen-Schwenningen

Alte Herdstrasse 12, ווילינגן-שוונינגן, גרמניה

המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם לנוחותכם סמוך לכל המקומות שמומלץ לבקר בזמן השהות בווילינגן-שוונינגן.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו חדר/י ישיבות, שירותי כביסה וסאונה. במלון ישנן מבחר פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך הטיול שלכם אם רק תירצו בכך. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. הCentral Hotel Villingen-Schwenningen מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבCentral Hotel Villingen-Schwenningen ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כמו כן החדרים מכילים מכונת קפה, פינת קפה ותה וטלוויזיה.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון.

מיקום המלון מושלם עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות במרחק הליכה. Turnleberg נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. מרכז ווילינגן-שוונינגן נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק

פעילויות

חדר כושר, סאונה, מתקני כושר

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, טלפון בחיוג ישיר, שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel Royal Villingen-Schwenningen

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, שי מוצרי טיפוח, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, כספת, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Albert Schweitzer Haus

Gruenallee 6, באד דורהיים, גרמניה

המקום המקסים ממוקם באופן אידיאלי במרכז באד דורהיים ומציע מסלול גולף, סאונה וחדר כושר.

Albert Schweitzer Haus מציע חניה מקורה, סולריום וטראסה. המקום גם מספק גישה לאינטרנט אלחוטי.

החדרים הנוחים בAlbert Schweitzer Haus כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה ומרפסת. בין השאר, תמצאו בחדרים פינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי ומקרר. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון.

המקום נהנה ממיקום נוח עם עם מגוון רחב של אטרקציות במרחק הליכה קצר. המקום מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, פינת קפה ותה, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, חדר אמבטיה פרטי, חדר אמבטיה פרטי

פעילויות

חדר כושר, מסלול גולף, סאונה, אופניים, מסלולי הליכה, מתקני כושר

שירותים

השכרת אופניים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Garni-Hotel Sailer

Karlstrasse 3, רוטווייל, גרמניה

המלון מעוצב בסגנון היסטורי ונמצא במרכז רוטווייל מציע שרותים רבים, בינהם מעלית ואחסון מזוודות.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים מגהץ, טלפון וכספת.

המיקום במרכז חיי הלילה של רוטווייל מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. בקרבת מקום תמצאו פעילויות כגון טרקים ורכיבת סוסים.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מגבות, מקלחת, חדרים לסובלים מאלרגיות

פעילויות

עמדה להזמנת טיולים מודרכים, אופניים, רכיבת סוסים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, כספת, מכונת צילום , שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-15:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 6 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את נקיון החדרים בביקורתם, 3 אמרו שהם היו מאוד נקיים
מצאנו 3 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 3 ביקורות על המיקום של המלון, 3 אמרו שהוא במיקום נוח
3 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 3 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד

Gasthof Adler Hotel Obernheim

Obere Dorfstrasse 8, אוברנהיים, גרמניה

המלון המקסים נמצא לנוחותכם במרכז אוברנהיים ומציע חדר כושר ומגרשי טניס.

Gasthof Adler Hotel Obernheim מציע סלון יופי, מגרש משחקים וחדר/י ישיבות. במלון יש מיני-גולף, לוקרים לציוד סקי ומספרה. מתקני הפנאי של Gasthof Adler Hotel Obernheim כוללים רכיבת סוסים, פעילויות שלג ודיג.

החדרים הנוחים בGasthof Adler Hotel Obernheim מכילים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. לרשותכם חדרים ללא עישון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מגוון ואווירה ייחודית. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה שממוקמים בסמוך למלון.

המלון נהנה ממיקום נוח עם עם מבחר רחב של אתרים תיירותיים במרחק הליכה קצר. Grabelesberg וWeichenwang ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מGasthof Adler Hotel Obernheim.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, ספא /מכון יופי, מגרשי טניס, גינה, אופניים, פעילויות ימיות, דיג, מיני-גולף, רכיבת סוסים, מגרש משחקים, מסלולי הליכה, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סלון יופי

שירותים

חדרים לועידות וסמינרים, כספת, השכרת אופניים, מכונת צילום , שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון. חנייה לאוטובוסים במקום.

צ'ק אין

מ-0:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00


Ringhotel Johanniterbad

Johannsergasse 12, רוטווייל, גרמניה

נופים מרהיבים של הגבעה נשקפים מן הטראסה של Ringhotel Johanniterbad. המלון ה נמצא לנוחותכם במרכז העיר.

החדרים הגדולים בRinghotel Johanniterbad כוללים מרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בנוסף החדרים מאובזרים בטלפון ומיני בר. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

מסעדת המלון מציעה תפריט מקורי ואווירה שקטה. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות למלון.

מיקום המלון מצויין עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק הליכה. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה

שירותים

מעלית, שרותי אירועים, מכונת צילום , שרותי פקס

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 14:00

ביקורות אורחים

סיכום של 5 ביקורות אורחים
3 אורחים ציינו את גודל החדרים בביקורתם, 3 חשבו שהם היו די גדולים
מצאנו 2 ביקורות שאמרו שהצוות היה מסייע ומנומס
מתוך 2 ביקורות על המיקום של המלון, 2 אמרו שהוא במיקום נוח
2 אורחים כתבו ביקורת על ארוחת הבוקר, 2 ציינו שהיא הייתה טעימה מאוד
2 אורחים ציינו את המסעדה בביקורתם, 2 ימליצו עליה

Der Öschberghof Donaueschigen

Golfplatz 1, דונאואשינגן, גרמניה

Der Öschberghof Donaueschigen מציע מעלית, מכון יופי ומסלול גולף. בין השאר תמצאו במלון קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה. הצוות הידידותי של המלון יכול לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בדונאואשינגן ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

Der Öschberghof Donaueschigen מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. כל חדר מכיל גם מרפסת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מכיל מיני בר וכספת.

בDer Öschberghof Donaueschigen יש מסעדה ובר עם אוירה נעימה ותפריט מגוון. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם אוטו. מרכז העיירה דונאואשינגן הינו רק 10 דקות נסיעה.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, נגן תקליטורים, חלוקי רחצה, מקלחת, מיטת תינוק, ארוחות צהריים ארוזות, ארוחת בוקר בחדר

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, מסלול גולף, סאונה, מגרש גולף (באזור), אופניים, מסלולי הליכה, אגם, טרקלין, מתקני כושר, מסאז', סולריום, ספא ומכון בריאות, אמבטיית אדים, סלון יופי, בריכה מקורה

שירותים

מרכז עסקים, קונסיירז', מעלית, עמדת קבלה הפועלת 24 שעות, ניקוי יבש, שירותי בייביסיטר, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, צוות דובר מגוון שפות, כספת, נושאי מזוודות, שירות השכמה, חדרי דיונים, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שירות הזמנת כרטיסים, שרותי פקס, אחסון מזוודות, אזורים יעודיים לעישון, צחצוח נעליים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם ישנו שירות הסעה לשדה התעופה שיוצא מהמלון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00

ביקורות אורחים

סיכום של 32 ביקורות אורחים

Hotel Sternen Geisingen

Ringstraße 1 - 4, גיישינגן, גרמניה

Hotel Sternen Geisingen מציע סאונה, חדר/י ישיבות ומעלית. מלבד חדרי דיונים, ניקוי יבש ובריכה פנימית, המלון מציע גם מועדון כושר. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בגיישינגן ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Hotel Sternen Geisingen מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון וטלוויזיה.

הבר של Hotel Sternen Geisingen מציע מבחר משקאות איכותיים ותפריט קל באווירה נעימה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Howenegg וHohenhewen. המרחק מSt. Gallen-Altenrhein Airport (ACH) הוא רק 90 דקות ברכב.

כללי

שירות חדרים, חדרים ללא עישון, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

חדר כושר, בריכת שחייה, עמדה להזמנת טיולים מודרכים, ספא /מכון יופי, סאונה, טיולים מודרכים, אופניים, אגם, מתקני כושר, מסאז', אמבטיית אדים, בריכה מקורה

שירותים

מעלית, ניקוי יבש, שרותי אירועים, חדרים לועידות וסמינרים, חדרי דיונים, השכרת אופניים, שולחן כתיבה, שרותי פקס, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Gasthof Sonne Fridingen

Bahnhofstrasse 22, פרידינגן, גרמניה

המלון נמצא באופן מושלם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לביקורכם בפרידינגן.

Hotel Gasthof Sonne Fridingen מציע חדרים נוחים במחירים הוגנים, כבלים / לוויין, טלוויזיה וחיבור אל-חוטי בחינם. הגינה היא המקום המושלם לשבת ולהירגע.

כל אחד מהחדרים הנוחים של Hotel Gasthof Sonne Fridingen מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלפון.

בנוסף פועלים בHotel Gasthof Sonne Fridingen מסעדה ובר.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. Schnaitkapf נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, חדרים ללא עישון, טלוויזיה בכבלים / לוויין, טלוויזיה, מקלחת, ארוחות צהריים ארוזות

פעילויות

גינה, אופניים, מסלולי הליכה, אגם

שירותים

כספומט, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 10:00


Hotel Salinensee

Am Salinensee 1, באד דורהיים, גרמניה

המלון נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם בבאד דורהיים.

כל החדרים המודרניים של Hotel Salinensee מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כספת וטלפון.

המלון נמצא בסמוך למסעדות, בתי קפה וחנויות.

כללי

מייבש שיער, מקלחת

פעילויות

סאונה, גינה

שירותים

כספת, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

צ'ק אין

מ-13:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Aircraft Services

Take-off GewerbePark 84, נאוהאוזן אוב אק, גרמניה

את Aircraft Services תמצאו במרחק של 20 דקות ממרכז העיר עם חדרים נוחים ומגוון שרותים אטרקטיביים כמו למשל מעלית, חדר/י ישיבות ושירותי כביסה.

שרותי המלון כוללים מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים וחדר טלוויזיה. בAircraft Services פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. המלון גם מספק חיבור לאינטרנט אלחוטי.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Aircraft Services מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל חדר מכיל בין השאר מקרר, טלפון ומיני בר. כל החדרים הממוזגים של הAircraft Services הם חסינים לרעש.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. המרחק מנמל התעופה של ציריך הוא רק 80 דקות נהיגה.

כללי

פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מיזוג אוויר, חדרים ללא עישון, מיני בר, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים, מקלחת

פעילויות

אגם

שירותים

מעלית, חדרים לועידות וסמינרים, כספת, שירות השכמה, שירותי כביסה, מכונת צילום , שולחן כתיבה, שרותי פקס, מעקב מצלמות ואנשי בטחון באזורים ציבוריים, קומת מנהלים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט מזורז

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Villa Sarah Bad Duerrheim

Ludwigstrasse 8, באד דורהיים, גרמניה

עם מיקום מרכזי, ההמקום האלגנטי ייתן לכם גישה קלה אל הבידור והאטרקציות התיירותיות אשר בבאד דורהיים.

באזור המקיף את המקום יש מגוון של בתי קפה ומסעדות.

פעילויות

גינה

שירותים

שירותי מזכירות

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Haus Parkblick

דירות הנופש נמצאות באופן אידיאלי בלב העיר ומהוותנקודת פתיחה מצויינתלביקורכם בבאד דורהיים.

בדירות נופש יש חניה מקורה ומעלית. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם בבאד דורהיים ולספק מידע מקיף על האזור.

מיקום דירות הנופש מאפשר לאורחים להגיע אל מגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור בהליכה. Haus Parkblick מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

פעילויות

גינה

שירותים

מעלית, צוות דובר מגוון שפות

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Pension zur Traube

הפונדק נמצא באופן מושלם במרכז העיר ומהווה נקודת פתיחה מצויינת לחופשתכם בבאד דורהיים.

כל החדרים המודרניים של Pension zur Traube מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם טלוויזיה.

מיקום הפונדק מאפשר לאורחים להגיע אל רוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור בהליכה. בפונדק צוות דובר מגוון שפות אשר ידאג לכך שחופשתכם תהיה מהנה ונעימה.

כללי

טלוויזיה

פעילויות

גינה

שירותים

צוות דובר מגוון שפות

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Hotel-Restaurant Baeren

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם בלב טרוסינגן.

בחדרים המרווחים של Hotel-Restaurant Baeren תמצאו טלפון וכבלים / לוויין.

אתרים תירותיים שונים ופופולריים נמצאים במרחק של מספר דקות הליכה מהמלון. הDreifaltigkeitsberg נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה.

כללי

טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

שירותים

שירותי מזכירות, שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

יש חניון.

צ'ק אין

מ-12:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00


Landgasthof Baeren Schura Hotel - Restaurant

Landgasthof Baeren Schura Hotel - Restaurant מציע מגרש משחקים וטראסה. לנוחותכם, המלון מספק גישה אלחוטית לאינטרנט.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Landgasthof Baeren Schura Hotel - Restaurant מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין וטלפון.

מסעדת המלון מציעה תפריט מודרני ואווירה רגועה.

ישנה חניה חינם עבור האורחים שמגיעים למלון עם רכב. Dreifaltigkeitsberg נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

כללי

מסעדה, פתוח לחיות מחמד, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מייבש שיער, טלוויזיה, מקלחת

פעילויות

מגרש משחקים

שירותים

שולחן כתיבה

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר. אינטרנט אלחוטי במלון.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 12:00



View Larger Map

מלונות בהאוזן אוב ורנה, מלונות בגרמניה, הזמנת מלון בהאוזן אוב ורנה, בתי מלון בהאוזן אוב ורנה, דילים למלונות בהאוזן אוב ורנה, השוואת מחירים למלונות בהאוזן אוב ורנה, השוואת מלונות בהאוזן אוב ורנה, הנחות למלונות בהאוזן אוב ורנה, מלונות זולים בהאוזן אוב ורנה, השוואת בתי מלון בהאוזן אוב ורנה, נופש בהאוזן אוב ורנה, נופש בגרמניה,

האוזן אוב ורנה: http://www.hotels-seeker.com/HE/City/Hausen_ob_Verena_1.htm
באדן-ווירטמברג, גרמניה: http://www.hotels-seeker.com/HE/CountryAll/Germany.htm

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה